hate on me!

Glee Cast - Hate On Me .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday

ade org tuh bajet bagos

Nadia Redz bieber fever! :) ♥

Yesterday at 9:47am · · ·
  • You like this.
    • Hud Arif unlike!
      Yesterday at 9:56am ·
    • Nadia Redz asl ? :p like!
      Yesterday at 9:57am ·
    • Hud Arif unlike!!
      Yesterday at 10:01am ·
    • Nadia Redz cube kau ckp asl ? like jugk!
      Yesterday at 10:03am ·
    • Hud Arif sbb die gay!
      unlike!!!!
      Yesterday at 10:04am ·
    • Nadia Redz HAHA , dulu bukn maen nk jdi dy :p
      dh tau dy gay , tros palau dy en ?

      UNLIKE yet i LIKE !
      Yesterday at 10:05am ·
    • Hud Arif mne ade aku nk jd die -,-
      tlg la dohh.
      UNLIKE GAK!!
      Yesterday at 10:06am ·
    • Nadia Redz nseb baek aku xsave ape yg kau cmmnt dulu222222.
      yeeee duluuu kau prasan kau dy :p LIKE
      Yesterday at 10:08am ·
    • Sofea Juliana HAHHAHAHHAHAAHA =))
      Yesterday at 10:09am ·
    • Nadia Redz kn sofea kn ?
      Yesterday at 10:09am ·
    • Sofea Juliana ntah . :D
      Yesterday at 10:10am ·
    • Hud Arif aku ckp aku mcm die.
      ade aku ckp aku nk jd die? -,-
      nseb baek aku x save ape yg aku cmnt dlu -,-
      Yesterday at 10:10am ·
    • Nadia Redz mknenye kau gay ? :p JOKE
      yelahh menang menang --'
      Yesterday at 10:11am · · 1 person
    • Hud Arif aku ckp KONONNYE AKU MCM DIE.
      AKU GURAU.
      BDK SAM10 MMG PUKIMAK KE?
      Yesterday at 10:12am · · 1 person
    • Sofea Juliana WOOOW . suami isteri gaduh :D
      Yesterday at 10:13am ·
    • Nadia Redz ntah --'
      Yesterday at 10:13am ·
    • Nadia Redz ‎-,-
      Yesterday at 10:14am ·
    • Hud Arif sofea -,-
      Yesterday at 10:15am ·
    • Sofea Juliana ye saya ? xD
      Yesterday at 10:15am ·
    • Hud Arif haha nseb baek kau comel :P
      Yesterday at 10:17am · · 1 person
    • Sofea Juliana mana ada comel -,-
      Yesterday at 10:17am ·
    • Nadia Redz like! :D
      Yesterday at 10:18am ·
    • Nadia Redz amboi ayat -,-
      Yesterday at 10:18am ·
    • Hud Arif haha comel lah :D
      haha :P
      Yesterday at 10:19am ·
    • Sofea Juliana AHAHAH ! nadia delete ! takut la tu :P
      Yesterday at 10:20am ·
    • Nadia Redz xtakot ah bukn btol pown , klu org laen bce dog fikey straight to the point --' tu yg mls
      Yesterday at 10:21am ·
    • Nadia Redz ‎*dorg
      Yesterday at 10:21am ·
    • Sofea Juliana NGEEEE :D
      Yesterday at 10:21am ·
    • Nadia Redz gilaa xD
      Yesterday at 10:22am ·
    • Nadia Redz annis ;]
      Yesterday at 10:26am ·
    • Hud Arif annis?
      asl tbe2 hippo tu klua?
      Yesterday at 10:27am ·
    • Nadia Redz hippo ? haha , HUDDD!
      Yesterday at 10:27am ·
    • Sofea Juliana ntah ? :O
      Yesterday at 10:27am ·
    • Annis Amran ‎:D
      erghh..hud tolongla..skrg nie wktu puase.tau tak????
      nk bwt dose je tau
      Yesterday at 10:28am · ·
    • Nadia Redz dy like status ni lah
      Yesterday at 10:28am ·
    • Hud Arif kau puase ke?
      ohh
      Yesterday at 10:28am · · 2 people
    • Annis Amran eikk..mesti ar puase. =='
      kau tuh??puase tp ckp bende x baik
      Yesterday at 10:29am · ·
    • Hud Arif kau terase asl?
      btol ehh?
      Yesterday at 10:30am ·
    • Annis Amran x terase pon.:\
      aku puase la..
      Yesterday at 10:31am · ·
    • Hud Arif ohh.
      kau jgn nk tunjok baek la..
      aku ckp bnde x elok pon dose kau lg bnyk la
      Yesterday at 10:32am ·
    • Nadia Redz ‎:D
      Yesterday at 10:34am ·
    • Annis Amran erkk..yolahhh..pape jela
      Yesterday at 10:36am · ·
    • Nadia Redz hud , cmne kau tau dose dy lg byk ? o.0
      Yesterday at 10:37am ·
    • Annis Amran haha..pndi2 je..dose maneleh nmpk
      Yesterday at 10:38am · ·
    • Hud Arif sbb MEMFITNAH TU BKN DOSE BESAR KE?
      haha nad kau nk tau ape die bwat? ^^
      Yesterday at 10:39am ·
    • Nadia Redz ape ape ?
      Yesterday at 10:39am ·
    • Hud Arif haha bwat la conference ke..
      ajk rmai.
      bru best ^^
      hahaha =))
      Yesterday at 10:40am ·
    • Nadia Redz e'elehh ? haha.
      apooo dy ?
      Yesterday at 10:41am ·
    • Annis Amran ishh..nk sgt bongkarkan rahsie org..bongkarkan rahsie pon dose gak..tikam blakang org pon dose gak...jd batu api pon dose gak!
      Yesterday at 10:45am · ·
    • Nadia Redz sofea :D
      annis , lek ahhh ;]
      Yesterday at 10:46am ·
    • Annis Amran erghh..x leh nk lek..sbb die mesti nk carik kesalahan org.mcm die tu perfect sgt je..dh la nk memburukkan org..ape yg dh jd,jd ah..mene leh nk putar balik mase pastu betolkan..
      Yesterday at 10:47am · ·
    • Nadia Redz sbb tu kita kne fikey sblum buat :)
      Yesterday at 10:48am · · 1 person
    • Hud Arif sape yg bongkarkn rasie org sbenanye skrg ni?
      sape yg tikam blkg org?
      sape yg jd batu api?
      kau ckp skrg.
      jgn jd bodoh la
      Yesterday at 10:49am ·
    • Annis Amran haha..wktu tuh agk bengong :D.haha..anyway,kte dh x bwt dh..dh repent ah..tp die nk sgt ungkit2..mengukit ungkit pon dose besa kan???:D
      Yesterday at 10:50am · ·
    • Nadia Redz menikam pown dosa u know ?
      Yesterday at 10:51am ·
    • Annis Amran ko pon nk bwt bende yg sme an..so kte equal la.sme2 buat dose. so kalau kau x nk dose,pike la due kali sblm bwt mcm aku and jd cam aku :D
      Yesterday at 10:52am · ·
    • Hud Arif asl kau jd bodoh ni?
      gile eh?
      hippo gile..
      bongkarkn rasie dose besar, tikam blkg org dose bsr,batu api dose besar.
      spe yg bnyk dose skrg? ^^
      Yesterday at 10:54am ·
    • Annis Amran eikk..tp kau nk bwt bende yg same kan??dh la wktu puase mencarut..ckp bende3 x baik..bagos sgt ke?
      Yesterday at 10:55am · ·
    • Hud Arif mne ade bnde sme.
      aku x fitnah org.
      kau nk ckp org ckp bnde x baik kau tu baik ke?
      Yesterday at 10:58am ·
    • Nadia Redz ‎'kau nk ckp org ckp bnde x baik kau tu baik ke?' <--- sedap :D haha
      Yesterday at 10:59am · · 1 person
    • Annis Amran eihh..jgn nk ungkit la bende yg dh jd..jadi,jadi ah..x jd,x jd ah..nie hal aku ngan nurin.yg kau sebok asl??
      Yesterday at 11:00am · ·
    • Hud Arif
      ngan nurin?
      ngan farzana?
      btw nurin kwn aku, ape slhnye?
      sumpah kau ni bodoh.
      dh jd, jd ah.
      bknnye nk rse brslh.
      manusia jenis ape kau ni?
      oh lupe kau hippo ^^

      Yesterday at 11:02am ·
    • Annis Amran
      bengong..aku dh mmg rase bersalah lame dh..bengong!!erghhhhhhh
      ko tuh nk kritik org asl??ko spe??igt ko bagos sgt ah??ngan farz pon dh ok ek...tu aku cme nk set things straigh..ko jgn nk lebeh2.. ko jgn sumpah2 nnt makan sumpah sendiri baru .....kalau kate aku hippo..kau pon hippo sbb kte semue sme spesies and dijadikan dgn tanah and kte semue mahluk allah..:D
      Yesterday at 11:07am · ·
    • Hud Arif aku spe?
      aku orang yg lg bgos dri kau.
      adoi makcik ni..
      ckp mcm die baek sgt..
      padahal... ;))
      bodohh tgk die yg maluu.
      Yesterday at 11:10am ·
    • Annis Amran eeee..prasan je lebih..yelah2 kalau kau anggaap diri kau bagos sgt.. bagos la diri kau kat mate kau..aku x blagak bark dan aku x anggap diri aku baek..
      Yesterday at 11:11am · ·
    • Hud Arif ehh, btol ape aku lg bgos dri kau..
      btol x nadia?
      aku x de fitnah org, brukkn org,tikam org.
      aku x de la mnyusahkn org mcm kau ni!
      Yesterday at 11:14am ·
    • Nadia Redz haha
      Yesterday at 11:14am ·
    • Annis Amran berukkan org x de??ek cermin diri sket sblm ckp org..yg kau burukkan aida tuh ape???yg kau burukkan hanis tuh ape???yang kau burukkan nazura tuh ape???kau x tikam kwn??kau kate kau kwn hanis tp bile izzah bwt sape x ske hanis aqilah tuh kau like!kau x menyusahkan org???kalau boleh..setiap kwn kau,kau nk minx bwt something..aku tau la..kau nie pon menyusahkan org
      Yesterday at 11:16am · ·
    • Annis Amran ‎*burukkan
      Yesterday at 11:17am · ·
    • Hud Arif
      kau x tau cite x yah nk bising..
      time tu aku gado dgn hanis la bodohhh.
      dh aida yg brukkn aku dlu, aku bls la..
      kau tu?
      asl kau bwat camtu kt dorg?
      asl kau bwat camtu kt dorg?
      bodohh tgk die yg maluu..

      Yesterday at 11:19am ·
    • Hud Arif hippo dh maluuuu ^^ ;))
      Yesterday at 11:25am ·
    • Nadia Redz haha jahatt kau , lol
      Yesterday at 11:37am ·
    • Annis Amran
      yela an..aku yg bodoe..ko yg teramat2 pandai..org yg teramat2 pandai bwt folio die sendiri...die x suroh org laen bwtkan..die x kn menyusahkan org..kau x yh nk berdolak dalih ahh..aku??entah.. gado pon sme gak an..time tuh pon aku gado ngan...ngan nurin..bodoeeeyg psl aida tuh aku tau cite ek..aku ade rmi saksi..aku bwt cmtu ade sbb.. yg psl farz aku nk tau kebenaran je..aku x sebakan cte pon..banyak cantek mulot kau..yg nurin tuh sbb that time aku nk tolong mardi la bodoe..tp aku tau aku salah..aku rase bersalah..x mcm ade org tuh,bile dh bwt salah x reti nk minx maaf..pike die sorg jeke betol??dh la antare laki pompuan x de batas..slambe je pgg2..ko x tau agame ke?? bukan muhrim kan??mane leh pgg2..btw.aku ade mate and aku ade kawan..aku ade saksi ape kau dh bwt! TAKE THAT!!! fyi...malu??aku x rase malu pon..aku pki baju..x mcm org tuh..bajet hot je!
      13 hours ago · ·
    • Hud Arif
      spe sroh org bwatkn folio?
      maluuuu ;))
      kau gado ngan nurin?
      aku tau la cite.
      weh gemok kau ni bodoh ke?
      klau kau x cye aida yg start, kau tnye die sniri la babi.
      bjet je tau cite la..
      kau ni keling la, aku tau la kau sebarkn..
      aku pon ade KAWAN lg RMAI dri kau bodohhhh..
      bjet hot?
      spe yg bjet hot?
      kau x sedar diri ke gemok?
      kau tu nk kwn ngan farzana la bjet kau bleh hot la?
      KAU X KN HOT! TAKE THAT HIPPO!

      10 hours ago ·
    • Nadia Redz gadoh psl hot pulak :D
      8 hours ago ·
    • Hud Arif mne ade gado psl hot.
      8 hours ago ·
    • Nadia Redz kau pulak xpegy skolah , haha. aku xfhm ape tetibe folio ni ? o.0
      8 hours ago ·
    • Annis Amran dh la..yela aku sala..tp aku x balas balek sbb aku dh tanak tmbh dose.. ckp mcm nie bwt dose je lebih..bye2
      41 minutes ago · ·
    • Nadia Redz T.T
      40 minutes ago ·
    • Hud Arif bjet je bwat in a relationship.
      padahal x pon.
      hipps don't lie la wey why did you lie?
      HAHAHHA
      33 minutes ago ·
    • Nadia Redz cehh ,a de bf xckp aa! sape sape ? :D
      32 minutes ago ·
    • Annis Amran nadia:erkkkk...adela...budak malaysia :D haha
      30 minutes ago · ·
    • Nadia Redz bgtau la sape :D dgn kt pown nk rhsia :/
      26 minutes ago ·
    • Annis Amran nadia:maneleh..awk kan sokong hud..awk kan rapat ngan hud..kte x nk masok cmpo ngan hal2 die..komenting kat sinie bahaya doe
      25 minutes ago · ·
    • Nadia Redz rapat pon slh , sokong pon slh kn hud ? fine then klw xnk bgtau. :/
      23 minutes ago ·
    • Annis Amran haha..x pe2..awk kwn la dgn hud :D
      kte x kesah
      19 minutes ago · ·
    • Nadia Redz ouhh , selama ni klu nk kwn dgn hud mmg kne minx permission awk eh ? o.0 hahahahha
      13 minutes ago ·
    • Annis Amran x de ah..sje je..nk perli daa..haha..jgn la terase coomell..:D
      kalau awk nk tau kne la dtg smkbtho2 :P
      12 minutes ago · ·
    • Hud Arif hippo ni ckp org padahal die.
      wehh klau kau nk tau prangai hippo ni kau kne dtg tgk sniri.
      sbb, bnyk sgt prangai burok die :D
      2 minutes ago ·

  • btw,nadia budak baek..die x jahat kayhh..jgn salah sangke

  • via message
  • Annis Amran August 18 at 10:44pm
    weh.kau tolongla jangan saketkan hati aku lagi...ape yg aku dh bwt
    kat kau??aku x tahan la weyh..kau cakap sikit pon x bertapis..
    aku faham yg aku salah psl nurin ngan farz tp jgn la nk ungkit2
    and nk besarkan problem yg kecik..aku x tau ah nk handle camane..
    so please,jgn nk ungkit dh..aku pon ade prasaan gak doe.
    sorry ah kalau aku bwt kau menyampah or saket hati..
    Hud Arif August 18 at 11:25pm Report
    fyi, kua dgn opt ckgu men ltk je ikot abjad ;))
    dosent mean kau lg pndai dri aku la gemok!!!
    dh la bjet hot!!
    kau mmg bodoh la wehh!!
    aku mmg lg bgos dri kau!

No comments:

Post a Comment